2 Responses to Υπάρχει τρόπος ώστε να σταματήσει αυτό το δράμα των φροντιστηρίων;

  1. Στέλλα Αλιγιζάκη says:

    Η συνέντευξη του Αλ Δημαρά , φωτισμένου δασκάλου στα θέματα της ιστορίας της εκπαίδευσης, είναι πραγματικά πολύ ενδιαφέρουσα. ¨Ολη η θεώρησή του για τα εκπαιδευτικά πράγματα έχει πολύ ενδιαφέρον και ευχαριστώ για την ευκαιρία της ανάγνωσαης και συζητησής της . Ξεχωρίζω ένα σημείο :
    Σπουδές – επάγγελμα
    Ο ήρωας του Σώμερσετ Μωμ, που αφού σπούδασε λαούς και θρησκείες, για να βρει το νόημα της ζωής, έγινε ταξιτζής στο Λονδίνο είναι ακόμη ασυνήθιστο για τα δικά μας πράγματα (όσο ήταν και όταν ο Ν. Ροδόπουλος έγραφε το 1986 σε ένα σχετικό άρθρο του στα “Νέα”… ένα άρθρο , που ακόμη σήμερα συνηθίζω να δίνω στους μαθητές μου , όταν μιλάμε για την ανεργία των πτυχιούχων.)
    Όμως ο Δημαράς μας ξαναδίνει την αφορμή να σκεφτούμε την αξία της μόρφωσης και της γνώσης , της πανεπιστημιακής παιδείας και της σπουδαστικής εμπειρίας για τον άνθρωπο γενικά και για την κοινωνία και την πολιτεία , στην οποία αυτός ζει.
    Ας την έχουμε υπόψη , όταν και εμείς οι Φροντιστές συνυπεύθυνοι όχι μόνο στα εκπαιδετικά αποτέλσματα , αλλά και στις επαγγελματικές επιλογές , τώρα πια – καθοδηγούμε τους μαθητές μας. Επηρεάζουμε νοοτροπίες και στάσεις ζωής με τον καθημερινό μας λόγο και με τις τελικές μας προτάσεις. Όμως οι επαγγελματικοί συμβιβασμοί -αντικειμενικά απαιτητοί από την κοινωνικοοικονομική πραγματικότητα – δεν μπορούν να μηδενίζουν διαχρονικής αξίας πνευματικά αγαθά ούτε πρέπει να στρέφουν μαζικά τα παιδιά σε σπουδές σκοπιμότητας με μόνο κίνητρο το διορισμό (υπονοώ τα παιδαγωγικά ή την επαγγελματική ασφάλεια (στρατιωτικές σχολές). Ας εμπνεύσουμε στα παι΄διά και άλλες αξίες , ακόμη και αν κινδυνεύουμε να χαρακτηριζόμαστε …. “ρομαντικοί”.

  2. ΖΙΟΥΔΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ says:

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΠΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΘΩΡΑ ΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΤΕΙΝΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΛΗΓΗ.ΜΗΠΩΣ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΕΝΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΕΛΙΚΑ?ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *



about

Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επα­ναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Δι­δάσκει το μά­θημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρο­γραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητή­ματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σε­μιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυ­σικών και της Εταιρείας Αρω­μανικού Πο­λιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρό­εδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ



βιβλίο

Η ανατροπή του ελληνικού μύθου

Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • facebook
  • twitter

mailing list

Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.

  • Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.