Categories
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΑ

It’s the Exams , Stupid

liakos-paneladikes

Εχθροί της Παιδείας τα Φροντιστήρια και οι Εξετάσεις … Ο Φίλτατος κ. Λιάκος διατυπώνει την Πρότασή του αναφορικά με την κατάργηση των Προκριματικών Διαδικασιών … Δυσκολεύομαι να Κατανοήσω την Σειρά Προτεραιότητας την οποία Εισάγει … Ο Προκλητικός Τίτλος των Ημερών πιθανόν να με Αφορά και ως εκ τούτου τον Επικαλούμαι … Σας παραθέτω το Επίμαχο Απόσπασμα από σχετικό άρθρο στην Εφημερίδα των Συντακτών …  Γράφει ο κ. Αντώνης Λιάκος … “Ένα από τα πάγια αιτήματα της Αριστεράς ήταν η κατάργηση των εξετάσεων. Είναι δυνατόν ; Μπορούν τα παιδιά να σπουδάζουν κατά την κλίση τους ; ”
Η δική μου πρόταση , γράφει ο κ. Λιάκος , προς την επιτροπή είναι η εξής : “Αφενός να απελευθερώσεις όσες σχολές είναι δυνατόν – και αυτές είναι η πλειοψηφία , στην οποία η ζήτηση ως πρώτη και δεύτερη επιλογή δεν υπερβαίνει την προσφορά – και αφετέρου τα κριτήρια επιλογής για τις σχολές υψηλής ζήτησης να μην οδηγούν στα φροντιστήρια . Όχι εξέταση μαθημάτων … Υπάρχουν τρόποι , είτε με κριτήριο την πιστοποιημένη γλωσσομάθεια , είτε με άλλους εξεταστικούς τρόπους αναγνωρισμένης εγκυρότητας , που θα κρίνει η επιτροπή και οι ομάδες εργασίας των ειδικών , να συγκροτηθούν λίστες προτεραιότητας σε αυτές τις σχολές … Αυτό θα επιτρέψει , λ.χ. , παιδιά με κλίση στα μαθηματικά να σπουδάσουν νομικά, και άλλα με κλίση στη φιλοσοφία να σπουδάσουν πληροφορική και μαθηματικά , χωρίς να καταστρέφουν τις γνωσιακές τους ικανότητες στα φροντιστήρια , όπως γίνεται τώρα … ”
Μήπως απαιτείται η Δημόσια Παρέμβαση των Φροντιστών ως Συντεταγμένη Αντιπαράθεση ;

liakos-paneladikes

Εχθροί της Παιδείας τα Φροντιστήρια και οι Εξετάσεις … Ο Φίλτατος κ. Λιάκος διατυπώνει την Πρότασή του αναφορικά με την κατάργηση των Προκριματικών Διαδικασιών … Δυσκολεύομαι να Κατανοήσω την Σειρά Προτεραιότητας την οποία Εισάγει … Ο Προκλητικός Τίτλος των Ημερών πιθανόν να με Αφορά και ως εκ τούτου τον Επικαλούμαι … Σας παραθέτω το Επίμαχο Απόσπασμα από σχετικό άρθρο στην Εφημερίδα των Συντακτών …  Γράφει ο κ. Αντώνης Λιάκος … “Ένα από τα πάγια αιτήματα της Αριστεράς ήταν η κατάργηση των εξετάσεων. Είναι δυνατόν ; Μπορούν τα παιδιά να σπουδάζουν κατά την κλίση τους ; ”
Η δική μου πρόταση , γράφει ο κ. Λιάκος , προς την επιτροπή είναι η εξής : “Αφενός να απελευθερώσεις όσες σχολές είναι δυνατόν – και αυτές είναι η πλειοψηφία , στην οποία η ζήτηση ως πρώτη και δεύτερη επιλογή δεν υπερβαίνει την προσφορά – και αφετέρου τα κριτήρια επιλογής για τις σχολές υψηλής ζήτησης να μην οδηγούν στα φροντιστήρια . Όχι εξέταση μαθημάτων … Υπάρχουν τρόποι , είτε με κριτήριο την πιστοποιημένη γλωσσομάθεια , είτε με άλλους εξεταστικούς τρόπους αναγνωρισμένης εγκυρότητας , που θα κρίνει η επιτροπή και οι ομάδες εργασίας των ειδικών , να συγκροτηθούν λίστες προτεραιότητας σε αυτές τις σχολές … Αυτό θα επιτρέψει , λ.χ. , παιδιά με κλίση στα μαθηματικά να σπουδάσουν νομικά, και άλλα με κλίση στη φιλοσοφία να σπουδάσουν πληροφορική και μαθηματικά , χωρίς να καταστρέφουν τις γνωσιακές τους ικανότητες στα φροντιστήρια , όπως γίνεται τώρα … ”
Μήπως απαιτείται η Δημόσια Παρέμβαση των Φροντιστών ως Συντεταγμένη Αντιπαράθεση ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *