Οκτώμισι Θέματα Ημερήσιας Διάταξης

51lBxavhOJL

Το 8½ είναι ένα υπερρεαλιστικό κωμικοτραγικό φιλμ του Fellini που περιγράφει την πνιγμένη δημιουργικότητα ενός Σκηνοθέτη ο οποίος επιχειρεί να γυρίσει μια επική ταινία επιστημονικής φαντασίας … Οκτώμισι και τα Δικά μας Άλυτα Προβλήματα … Διατυπώνω  κάποιες πιθανές Λύσεις :
Εξεταστικό
Αν θέλουμε να είμαστε σοβαροί χρειαζόμαστε ένα Ακαδημαϊκό Απολυτήριο τριών Προσανατολισμών κατά τα Πρότυπα της Ευρώπης … Με Αξιόπιστες Πανελλαδικές Δοκιμασίες … Τίτλος Διαβατήριο … Σύγχρονη Θέση και μπορούμε να συμβάλλουμε με τις Προτάσεις μας για την Δομή του Λυκείου … Να συγκροτηθεί μια Ομάδα που να φέρει το Ζητούμενο σε ένα Θεματικό Συνέδριο …
Ιδιαίτερη Παραπαιδεία
Να φέρουμε στην Επιφάνεια το Ζήτημα με Κοινές Δράσεις των Συλλόγων και με τον προσήκοντα Ακτιβισμό … Τι Εννοώ ; Μοιράζουμε Άπειρα Φυλλάδια και Τετράδια στις Σχολικές Αυλές και δεν Μοιράζουμε ένα φέιγ για την Θλιβερή Επίορκη Παραπαιδεία … Συντονισμένα κάθε Μάη και Σεπτέμβρη … Και όταν έχουμε στοιχεία να πάμε Σύσσωμοι στα Γραφεία των Σχολείων όχι για έγγραφες καταγγελίες αλλά για μια Δυναμική Διαπόμπευση των Προκλητικών … Όχι δεν θα γίνουμε “Ρουβίκωνες” αλλά δεν θα ανεχθούμε τον Μαθηματικό του 1ου που μας μοιράζει κιόλας ότι του περισσεύει … Βούληση και Σχέδιο … Υπάρχει ;
Δημοτικό και Πανεπιστήμιο
Ο Κλάδος δεν έχει Ενιαία Θέση για λόγους που βαριέμαι να εξηγήσω που λέει και ο Ζουράρις … Μερικοί Σύντροφοί μας θέλουν την Ιδιωτική Παιδεία αλλά καρτ … Να πάμε εμείς το Νομικό Πλαίσιο στην Πολιτεία και στην Ευρωπαϊκή Ένωση … Το Θέμα βεβαίως έχει μπει στο συρτάρι αλλά είναι Οφθαλμοφανές το Δίκαιο … Αρκεί να το Διεκδικήσουμε … Ομάδα Εργασίας από τους Συναδέλφους που έδωσαν έστω και Εξωθεσμικά την Μάχη … Θέλουμε το Δίκιο μας και δεν εκλιπαρούμε την Ελεημοσύνη των Ιδεοληπτικών που επιτρέπουν την λειτουργία Κέντρων Μελέτης σε μη αδειοδοτημένες δομές ενώ το Απαγορεύουν στα Φροντιστήρια … Όσο για την “ηθοποιία” περί της “νομιμότητας” δεν ταιριάζει εδώ ! Που κολλάει το Πανεπιστήμιο ; Το γράφω γιατί κάποιοι Φροντιστές είναι Ενάντια στην Ιδιωτική Τριτοβάθμια …
Προσομοίωση
Η Προσομοίωση ήταν , και εύχομαι να παραμείνει , το μεγάλο πλεονέκτημα των Φροντιστών … Αυτό που πολεμήθηκε λυσσαλέα από την Νόρμα … Κάποιοι όμως έπαιζαν με τα σπίρτα χρόνια τώρα … Χρειάζεται ανατρεπτικό Ανασχεδιασμό καθώς ήδη Απειλείται από μια καθόλου αμελητέα ανταγωνιστική διαδικασία …
Συνεργατισμός και Franchise
Ο Κλάδος των Φροντιστηρίων οφείλει να διερευνήσει προς όφελος των Επιχειρήσεών του όλες τις Μορφές του Συνεργατισμού … On & Off Cloud … Χωρίς την Δαιμονοποίηση του Franchise και όσων Συναδέλφων ανήκουν σε Δίκτυα … Ένα Θεματικό Συνέδριο ικανό να δώσει προτάσεις και λύσεις στην Δοκιμαζόμενη Μικρή Φροντιστηριακή Επιχείρηση …
Νομιμότητα
Η Αξιοπιστία μας στην Κοινωνία , η Μάχη Ενάντια στην Αληθινή Παραπαιδεία και ο Περιορισμός του Αθέμιτου Ανταγωνισμού των Διδάκτρων κάτω από το Κόστος , απαιτούν την Νομιμότητα όλων χωρίς πονηρούς αστερίσκους … Μην “νομιμοποιήσουμε” την ανομία με πρόσχημα την υπερφορολόγηση και τις τρελές εισφορές … Μην κάνουμε ότι τα Σωματεία των Συνεργαζόμενων Καθηγητών που Νομιμοποιούν τα Ιδιαίτερα των Μελών τους εν ονόματι της Αντίστασης στο Σύστημα … Και να μην λοιδορούμε όσους εξ ημών μιλούν για Νομιμότητα Δημοσίως … Και πως ελέγχεται η Νομιμότητα Σύντροφοι ; Ας πλαστικοποιήσουμε τις συναλλαγές μας και ας απαιτήσουμε από την Πολιτεία της Λοταρίας , Εργόσημο στα Ιδιαίτερα και ουσιαστικές Απαλλαγές για Δαπάνες Παιδείας στα Φροντιστήρια … Μια Σελίδα Υπομνήματος … Μπορεί να τη Γράψει κανένας ;
Ποιότητα
Υπάρχει η δική μας Τεχνική Προδιαγραφή , έργο Αμοιραδάκη , η οποία μπορεί να γίνει Συλλογική μας Σημαία … Δεν αρκεί το Λογότυπο … Να επικαιροποιηθεί γιατί περάσαν χρόνια … Μέσα όμως από την Προδιαγραφή της Λειτουργίας μας θα κτίσουμε και  Συλλογική Συνείδηση και  Επαγγελματική Ταυτότητα … Εδώ είναι ο Μιχάλης …
Κυριακές
Το τι συνέβη με τις Κυριακές είναι πραγματικά κωμικό αλλά βαριέμαι να το αφηγηθώ … Ο Κλάδος μπορεί να λειτουργεί νομίμως τις Κυριακές για τα Μαθήματά του , σε περιόδους εξετάσεων , και τα Διαγωνίσματα του … Ποιος το λέει ; Το Διεθνές Δίκαιο Σύντροφοι και η Ελευθερία της Εκπαίδευσης … Ας μην απεμπολήσουμε το Δικαίωμα προς Όφελος της Παραπαιδείας … De Facto !
ENES
Το Θέμα Οκτώμισι … Χρειαζόμαστε την Διεθνή των Φροντιστών και είναι Απαράδεκτη η Αδράνεια των Ιθυνόντων …

Μπορούμε να πάρουμε Αποφάσεις ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *