Στο Χειροκρότημα


Παράλληλα, έως τώρα στην Ελλάδα ζήσαμε την πανωλεθρία του καθηγητή Λυκείου . Με το ισχύον σύστημα μόνο μέλημα των μαθητών Λυκείου είναι να προετοιμαστούν στο φροντιστήριο όσο το δυνατόν καλύτερα στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα . Έτσι , οι καθηγητές του σχολείου περιορίζονται σε ρόλο «χειροκροτητή» των επιτευγμάτων του φροντιστηρίου . Και αυτό διότι όσοι διδάσκουν τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα (π.χ. Αρχαία , Ιστορία , Μαθηματικά , Φυσική) βαθμολογούν τις γνώσεις που έχει το παιδί από το φροντιστήριο . Όσο για τους καθηγητές των μη εξεταζόμενων μαθημάτων Γενικής Παιδείας (π.χ. Θρησκευτικά , Φυσική για όσους μαθητές πηγαίνουν για θεωρητικές σπουδές , Ιστορία για εκείνους που στοχεύουν σε σχολές θετικών επιστημών) , συνθλίβονται από την ουσιαστική αδιαφορία των μαθητών για το μάθημά τους . ( ένα εύστοχο άρθρο του Απόστολου Λακασά στην “Καθημερινή” )

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *