Προτεραιότητες Συλλογικής Ευφυίας

FullSizeRender

Με ιδιαίτερη προσοχή παρακολουθώ καθημερινά την αγωνία που εκφέρουν οι συνάδελφοι στις διαδικτυακές μας συζητήσεις … Οι παθογένειες της αγοράς κορυφώνονται και ο Κλάδος βρίσκεται σε μια πραγματική αδυναμία να διαγνώσει τις αιτίες και να χαράξει με Συλλογικό Πνεύμα τον δρόμο προς την επόμενη μέρα … Με λιτό και επιγραμματικό τρόπο για πολλοστή φορά θέλω να υπογραμμίσω τις κατά την ταπεινή μου άποψη προτεραιότητες …
Προτεραιότητα 1η: Η Επιχειρηματική Επιβίωση του Φροντιστηρίου με κανόνες νομιμότητας και με επέκταση των υπηρεσιών προς τον χώρο τον οποίο καλύπτει η τεράστια παραεκπαιδευτική οικονομία των ιδιαιτέρων μαθημάτων … Το Νέο Εξεταστικό Σύστημα προσφέρεται για ιδιαίτερα μαθήματα και οι γονείς σε μεγάλο ποσοστό τα εμπιστεύονται … Παρά τις φιλότιμες προσπάθειές μας να αποδείξουμε τα πλεονεκτήματα της ομαδοσυνεργατικής μάθησης οι Γονείς Αγαπούν τα Ιδιαίτερα … Πεδίον δόξης λαμπρό και να μην παρεξηγηθώ … Μην ξεχνάτε άλλωστε ότι πλείστοι εξ ημών ακόμα και εκλεγμένοι εκπρόσωποί μας, παραδίδουν και ιδιαίτερα μαθήματα πέραν της φροντιστηριακής τους ενασχόλησης … Μην αναφερθώ στους καθηγητές μας οι οποίοι προσπορίζονται σημαντικό μέρος του εισοδήματός τους από τα ιδιαίτερα μαθήματα … Να υπενθυμίσω ακόμα ότι στο ζήτημα αυτό υπάρχει και σχετική επισήμανση του Παναγιώτη Ρεγκούκου … Αντί λοιπόν των σημαντικών και ωφέλιμων Συνεδρίων της Διδακτικής μας Υπεροχής θα πρέπει να προτάξουμε τους κανόνες του συνεργατισμού , της νομιμότητας , των συγχωνεύσεων , των συστεγάσεων και της άμεσης επέκτασής μας προς τον χώρο των κατ’ οίκον ή κατά φροντιστήριο μαθημάτων … Εξυπακούεται με όρους Ποιότητας , Νομιμότητας , Διαγωνισμάτων , ΦΕΠ , Φύλλων Εργασίας και όλων των συγκριτικών μας πλεονεκτημάτων … Έχω μελετήσει με ιδιαίτερη προσοχή τα νόμιμα μοντέλα της Γαλλίας , της Αγγλίας , των Η.Π.Α. και διατίθεμαι για την παρουσίασή τους προς ζύμωση και προβληματισμό … Στο προσκήνιο θα έρθουν με μια διαφορά φάσης και τα διαδικτυακά μαθήματα όταν οι ταχύτητες και η εξέλιξη των τεχνολογιών το επιτρέψουν … Να μην αιφνιδιαστούμε από τις εξελίξεις και να επιβιβαστούμε στη νέα εποχή … Δομική Μετεξέλιξη και Ποιότητα για τις επερχόμενες δεκαετίες … Διάβαζα πρόσφατα στην εξαιρετική έκδοση “Ο κόσμος το 2050” ότι το αναμενόμενο και φυσιολογικό θα είναι στη δεκάδα των μεγαλύτερων εταιρειών , του παγκόσμιου χωριού των 9 δισεκατομμυρίων το 2050 , τύπου σημερινής Microsoft , δηλαδή , θα βρίσκεται μια εταιρεία παροχής εκπαιδευτικών υπηρεσιών … Το Μέλλον της Παιδείας θα είναι Ιδιωτικό και το Κράτος το 2050 θα είναι Εξυπνότερο , Δικαιότερο και Υγιέστερο μεταθέτοντας την ευθύνη της Παιδείας στην Ιδιωτική Πρωτοβουλία κρατώντας μόνο για τον εαυτό του τη διασφάλιση της ποιότητάς της … Πρώτιστο μέλημα η επιχειρηματική μας επιβίωση με Σεμινάρια και Συνέδρια που θα υπερβαίνουν τα συνήθη … Με ανατρεπτική και προκλητική θεματολογία …
Προτεραιότητα 2η: Συνέδριο Θέσεων και Προθέσεων για να μπορέσουμε να αντισταθούμε στις επιθέσεις των τελευταίων Κρατιστών της Παιδείας … Απαιτείται Στρατηγική και Δυναμική Αντιπαράθεση και αυτή δεν θα υπάρξει όσο δεν έχουμε Καλές Προθέσεις και Καθαρές Θέσεις … Διαβάζοντας τις θεματολογίες των Συνελεύσεων και των Συνεδρίων μας φοβάμαι ότι οι παραπάνω προτεραιότητες δεν υπάρχουν … Οι Διαγραφές , οι Προγραφές, τα Αναχώματα , οι Επιπλήξεις και οι Προστάτιδες λογικές που δεν αναγνωρίζουν τα πραγματικά προβλήματα των μικρών φροντιστηρίων ανακυκλώνουν απλά την Παθογένεια … Μερικοί θα πρέπει να τελειώσουν επίσης με το παραμύθι των Επιδοτήσεων , των Voucher , του Μάννα εξ Ουρανού και με την Δαιμονοποίηση του Franchise το οποίο  κερδίζει  ένα σημαντικό μερίδιο της αγοράς … Σε Μέλλοντα Χρόνο θα συμβούν και Επιδοτήσεις και Voucher   αφού προηγουμένως Διασωθούμε με Ίδιες Δυνάμεις … Υπογραμμίζω τα παραπάνω εν ονόματι μιας Συλλογικής Ευφυίας που θα διασώσει την πλειονότητα των Φροντιστηριακών Επιχειρήσεων … Κατά τα άλλα είμαι βέβαιος ότι στον κλάδο υπάρχουν πολλοί Χειμερινοί Κολυμβητές και Ακάματοι Κωπηλάτες , οι οποίοι ούτως ή άλλως θα φτάσουν στην απέναντι Ακτή …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *