Οι οπαδοί της Φροντιστηριακής Αφωνίας ανέκαθεν ήταν πολλοί . Πολύ συχνά επιστράτευαν και εξακολουθούν να επαναλαμβάνουν το επιχείρημα : “Αν εμείς οι Φροντιστές προτείνουμε ένα Εξεταστικό Σύστημα ή ένα Εκπαιδευτικό Μοντέλο ανεξάρτητα από την ορθότητα της πρότασης οι ιδεοληπτικοί της κρατικής παιδείας θα το απορρίψουν a priori …”. Διαφωνούσα πάντοτε με Ένταση και Πάθος … Οι εμπνευσμένες και λειτουργικές προτάσεις οι οποίες διατυπώνονται με κοινωνικό προσανατολισμό φωτίζουν και λάμπουν … Την αίσθηση αυτή μου επιβεβαίωσε ως επιμύθιο η Πρόταση αναφορικά με το Εξεταστικό την οποία από κοινού με τον Γιάννη Ζαμπέλη καταθέσαμε προ ημερών … Επέρχεται και δεύτερη ανοιχτή με ωρολόγια προγράμματα συντελεστές και αλγορίθμους … Το πάγιο αίτημα επαναλαμβάνεται προς τη συντεταγμένη μας έκφραση … Εδώ και τώρα Κέντρο Εκπαιδευτικών Μελετών και Συνέδριο Θέσεων … Ανοιχτό σε όλες τις δυνάμεις του χώρου. Όσοι φοβούνται ότι οι πρωτοβουλίες αυτές τους υπερβαίνουν και θα τους ακυρώσουν εν τοις πράγμασι σκέπτονται σωστά για τον εαυτό τους και επικίνδυνα για τον κλάδο τον οποίο εκπροσωπούν … Αντιπαρέρχομαι την Προτροπή των Συναδέλφων να μην καταθέτω προτάσεις γιατί είναι βέβαιο ότι θα επικριθούν και θα δαιμονοποιηθούν … Επιμένω να το κάνω … Η καθιέρωση των Φροντιστών στο Δημόσιο Εκπαιδευτικό Διάλογο θα γίνει με θέσεις και προτάσεις κοινωνικής ευθύνης … Τα συντεχνιακά αιτήματα περί της απόσυρσης των φορολογικών και ασφαλιστικών ενημεροτήτων για μια ακόμα φορά μας καταστούν γραφικούς σε μια εχθρική πολιτική ηγεσία … Είχα ζητήσει δημόσια να μην τεθεί το ζήτημα γιατί γνωρίζω τις σκέψεις και την σπέκουλα των “επαναστατών” … Περιττό να αναφέρω πως σχολίασε ο Ποιητής αυτήν την αστεία απαίτηση την στιγμή κατά την οποία τρέχουν ρυθμίσεις τριψήφιων δόσεων … Η νέα πολιτική πραγματικότητα θα παγιωθεί αναπόφευκτα για πολλούς και σημαντικούς λόγους … Δεν γνωρίζω ποιο θα είναι το τελικό αποτέλεσμα και πως θα αξιοποιηθεί ο πολιτικός χρόνος των ιθυνόντων … Είμαι ωστόσο βέβαιος ότι μόνο με ποιοτικές προτάσεις κοινωνικής χρησιμότητας οι Φοβικοί των Εξετάσεων και οι Εχθροί των Φροντιστηρίων θα αντιληφθούν την Αξία του Φροντιστηριακού Θεσμού και την Ευαισθησία των Δασκάλων του. Η εικόνα της ανάρτησης είναι το ενιαίο εικαστικό που διαιρείται σε τρία συλλεκτικά εξώφυλλα φροντιστηριακών τετραδίων … Τέχνη και Διδασκαλία ενάντια στα Δογματικά Στερεότυπα Σύντροφοι !
Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επαναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Διδάσκει το μάθημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σεμιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Εταιρείας Αρωμανικού Πολιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.