Μαθαίνω ότι Αιρετοί Συνάδελφοι μου καταλογίζουν επιθετικότητα και εμπάθεια αναφορικά με τα όσα έγραψα για τον κ. Κουράκη … Υπάρχει αλήθεια σε αυτό … Ο Ποιητής Αναπληρωτής Υπουργός συνεχίζει να αρνείται να δει τους Φροντιστές … Ίσως να του έχει μιλήσει σχετικά και η κ. Φωτίιου … Το θέμα ωστόσο είναι τι θα μπορούσαμε να του πούμε ή να του γράψουμε … Υπάρχουν και Δημόσιες Επιστολές με την υποσημείωση ότι ο Υπουργός δεν έχει χρόνο για τους Φροντιστές … Να του γράψουμε για την δική μας νομιμότητα και την παραοικονομία των ιδιαιτέρων … Να του εκθέσουμε προτάσεις για το Εξεταστικό και τις Πανελλαδικές … Γιατί όπως λέει ευφυώς καλός Συνάδελφος και Φίλος ο Σόιμπλε δεν ρίχνει κυβερνήσεις … Οι Πανελλαδικές όμως ; Για τα Πρότυπα διακινδυνεύω μια πρόβλεψη … Διπλασιασμός των Υποψηφίων στα εναπομείναντα Ιστορικά Σχολεία και Τριπλασιαμός των Υποψηφίων για την Κληρωτίδα … Κοινωνική πίεση στον Φιλόσοφο Υπουργό που ατυχώς έχει μνήμες Κολεγιακής και μόνο Παιδείας … Προτείνω πάντως αντί Κλήρωσης Λαχείο … Και θα βελτιώσει και τα Οικονομικά μας και απολαμβάνει της Κοινωνικής Αποδοχής … Μαθαίνω ακόμα ότι μερικοί ψελλίζουν τώρα περί των Προεκλογικών Συναντήσεων … Ενδιαφέρουσα η Θεωρία ότι κάποιες φορές για το Κοινό Καλό κάποιοι Φροντίζουν εν Κρυπτώ … Ας Σοβαρευτούμε και Καλημέρα !
Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επαναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Διδάσκει το μάθημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σεμιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Εταιρείας Αρωμανικού Πολιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.