Μου ζητήθηκε μια πρόταση με τις προδιαγραφές της Πανελλαδικής εξέτασης σε 4 μαθήματα και τη δυνατότητα επιλογής ενός πέμπτου μαθήματος το οποίο να οδηγεί και σε ένα δεύτερο επιστημονικό πεδίο. Η πρόταση μάλλον αρέσει. Σε κάθε περίπτωση η επιχειρούμενη μεταρρύθμιση στη μεταρρύθμιση είναι εμβαλωματική. Τα έχουμε ξαναζήσει στο παρελθόν από τα 14 στα 9 και ύστερα στα 6 μαθήματα. Οι επιδιορθώσεις ακυρώνουν μια κεντρική λογική που κυριάρχησε στο προηγούμενο σχέδιο. Ίσως εμείς να είμαστε οι παράξενοι. Μερικοί στην πολιτική ηγεσία τονίζουν ότι μαθητές, καθηγητές και γονείς έχουν ανασάνει από τις εξεταστικές ελαφρύνσεις και την απόσυρση της τράπεζας. Οι εξετάσεις δεν είναι πάντως φόροι. Το σύστημα που περιγράφουμε θα εγείρει ασφαλώς πολλές αντιρρήσεις. Και δύσκολα θα εφαρμοστεί σε εκατοντάδες μικρά περιφερειακά Λύκεια. Το πολιτικό επιχείρημα που θα διατυπωθεί πάντως είναι οραματικού τύπου. Το 2018 η πρόσβαση θα είναι ακώλυτη. Όπως έχουμε ξαναγράψει αναφορικά με την στάση των Φροντιστών προσωπικές θέσεις υπάρχουν, συλλογικές όχι. Μάλλον θα διατυπωθούν εκ των υστέρων. Κάλλιο αργά παρά ποτέ.
Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επαναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Διδάσκει το μάθημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σεμιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Εταιρείας Αρωμανικού Πολιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.