Κραυγές και Ψίθυροι

kravges1

Το ιστολόγιό μας φιλοξενεί σήμερα μια θέση του συμβούλου επιχειρήσεων κ. Παναγιώτη Ρεγκούκου ο οποίος επιχειρεί μια ανάλυση άξια ανάγνωσης και συζήτησης … Την βρήκα στο γραμματοκιβώτιο μου και μπορεί να σταθεί η αφορμή της δημόσιας συζήτησης την οποία επιδιώκουμε … Το Φροντιστήριο είναι μια Προβληματική Επιχείρηση που χρήζει Εξυγίανσης … Οι φετινές εγγραφές στα Φροντιστήρια με κραυγαλέες εκπτώσεις και ανομίες φέρνουν ξανά στο προσκήνιο με δραματικό τρόπο το πρώτο θέμα του κλάδου : την Επιχειρηματική του Νομιμοποίηση εκ παραλλήλου με την κεκτημένη Εκπαιδευτική του Αποτελεσματικότητα … Μερικοί δείχνουν να μην το αντιλαμβάνονται ως μείζον θέμα και ενοχλούνται από τις καταγγελίες των ανομιών με ψιθύρους …  Ας μιλήσουμε θαρρετά Σύντροφοι χωρίς υπεκφυγές και μισόλογα …  Το επόμενο διάστημα το Φροντιστήριο θα χτυπηθεί ανελέητα από τις οπισθοφυλακές του κρατισμού και πρέπει να αρθρώσει λόγο Ποιότητας , Νομιμότητας και Συνεργατισμού … Με Σημαιοφόρο της Νομιμότητας και της Πολιτικής Αντιπαράθεσης την συντεταγμένη μας έκφραση … Ταυτόχρονα το Φροντιστήριο πρέπει να επιβεβαιώσει την Εκπαιδευτική του Πρόταση καθώς τα Ιδιαίτερα καραδοκούν … Πάμφθηνα , Μαύρα και Αφορολόγητα …  Η πτώση των Εγγραφών στην τάξη που οδηγεί την μεταρρύθμιση ας μας προβληματίσει … Δείτε το κείμενο του κ. Ρεγκούκου και θα επανέλθουμε …  ” Η κύρια περίοδος των εγγραφών τελειώνει σιγά – σιγά , με την δυσάρεστη διαπίστωση πως τα πράγματα δεν πήγαν και τόσο καλά φέτος. Μάλλον είναι χειρότερα από πέρυσι , για το συντριπτικό ποσοστό των φροντιστηρίων και κέντρων ξένων γλωσσών . Όχι τόσο γιατί η αγορά μίκρυνε λόγω της οικονομικής κρίσης, όσο γιατί αναπτύχθηκαν απρόβλεπτα πολύ τα ιδιαίτερα μαθήματα . Να λοιπόν ο κύριος «προϊοντικός ανταγωνισμός». Είναι εκείνος που προσφέρει άλλο «εκπαιδευτικό προϊόν» από αυτό που προσφέρεται εσείς . Σε ιδιωτικές έρευνες που έχουμε υπόψη μας , προέκυψε πως το 45% πλέον όσων κάνουν ξένες γλώσσες , κάνουν ιδιαίτερο , και το ίδιο ισχύει για τα φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης και ειδικά στην Γ’ Λυκείου (έρευνα του ΣΕΦΑ για το 2013 που παρουσιάστηκε σε πρόσφατη εκδήλωση του) . Είναι περίεργο , είναι παράλογο και ανεξήγητο, αλλά τα ΦΜΕ και τα ΚΞΓ απέναντι σε αυτή την κατάσταση, αντέδρασαν με … πτώση των διδάκτρων έως και 50% , αύξηση των δωρεάν παροχών , των ενισχυτικών μαθημάτων , των δωρεάν βιβλίων κλπ.  Σαρξ εκ της σαρκός τους δηλαδή ! Παθητικότητα, στάση αναμονής (γιατί άραγε;) , πανικός , πάγωμα , επιχειρηματική κατάθλιψη , απαισιοδοξία , αποδοχή της μοίρας και του πεπρωμένου , απόδοση της ευθύνης οπουδήποτε (αρκεί να μην την αναλάβουν οι «επιχειρηματίες» φροντιστές) , εθελοτυφλία , ενίοτε και έπαρση (ποιος θα μου πει εμένα τι θα κάνω μετά από 30 χρόνια στην αγορά !), γενικά μια «άρνηση» στο να κάνουν κάτι επιστημονικό και επιχειρηματικό . Με αυτοσχεδιασμούς δεν γίνεται επιχειρηματικότητα . “  Τάδε έφη Ρεγκούκος …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *