Οι περί της παιδείας θέσεις του “Ποταμιού” είναι επιεικώς πρόχειρες, αποσπασματικές και αντιφατικές . Ο τραγικός εισηγητής που μίλησε για τα Φροντιστήρια , παρά το γεγονός ότι απαρίθμησε σκληρές αλήθειες , ανήκει στη χορεία εκείνων μισούν την ιδιωτική παιδεία . Καλύτερα χωρίς τα Φροντιστήρια υπό την προφανή έννοια ότι θα αποφύγουμε το 1 δις του ετήσιου κόστους μας είπε , ο συμπλεγματικός και αδαής ομιλητής , αδιαφορώντας επιδεικτικά για τις χαμηλές επιδόσεις των εισακτέων … Μια παλιά θεωρία των αντιδραστικών που μας έλεγαν ότι το Φροντιστήριο απλά ανεβάζει τις βάσεις των περιζήτητων σχολών από το 14 στο 17 … Ε και ! Ο κ. Αποστολίδης αγνοεί το Ελληνικό Φροντιστήριο ως εκπαιδευτικό φαινόμενο όχι από αμάθεια αλλά από ιδεοληψία … Προφανώς παραγνωρίζει και το άρθρο του Παπανούτσου που τελευταία και καθόλου τυχαία φέραμε στο φως . Με αυτές τις αφαιρετικές λογικές είναι εξαιρετικά πιθανό να βελτιώσουμε όλοι μαζί τη δεινή οικονομική θέση της χώρας επιλέγοντας περισσότερο υγιείς και κοινωνικά ωφέλιμες λύσεις … Αν επί παραδείγματι κόβαμε μαζικά τον πρωινό καφέ και το κάπνισμα , εκτιμώ πως θα εξαφανίζαμε το δημόσιο χρέος μας … Ας μιλήσουμε σοβαρά και υπεύθυνα … Το “Ποτάμι” είναι ενίοτε θολό και κατεβάζει θέσεις αντιφατικές και προτάσεις ευκαιριακές . Από τη μια μιλάνε για την απαλοιφή των Φροντιστηρίων και από την άλλη κριτικάρουν την κατάργηση της βάσης του 10 . Μερικοί μάλιστα νεωτεριστές του κρατισμού επιθυμούν να επιβάλλουν τα μαύρα ιδιαίτερα των καθηγητών του δημοσίου με θεσμικού τρόπο . Ελεύθεροι το απόγευμα κατά το πρότυπο των γιατρών … Λες και τους εμποδίζει κανένας σήμερα να στρατολογούν την πελατεία τους με το δέλεαρ των προφορικών βαθμών … Να δώσουμε νομιμοποίηση ηθική στην οικονομική και παιδαγωγική τους ανομία … Ευτυχώς το πράγμα διασώζεται με την πίστη τους στην ιδιωτική τριτοβάθμια εκπαίδευση ! Απάνθισμα αντιφατικών ιδεών που πρέπει να απαντηθούν συντεταγμένα . Με τόσους νεοφιλελεύθερους στις σχεδίες του , το “Ποτάμι” θα έπρεπε να περιγράψει με ρεαλισμό τον ρόλο του κράτους στην Παιδεία … Ας αρκεστούν οι μαθητευόμενοι μάγοι στη διαφύλαξη της αξιοπιστίας και της αδιαβλητότητας των Εξετάσεων γιατί αυτό το θέμα επιμελώς υποβαθμίζεται … Γιατί εκείνοι που ανοίγουν θαρρετά τα παράθυρα μιας ψευδεπίγραφης Ελεύθερης Πρόσβασης θα απασφαλίσουν τελικώς τις κερκόπορτες της διαφθοράς στον μόνο θεσμό που δεν αμφισβητείται και η αποκρατικοποίηση της Παιδείας θα συντελεσθεί άναρχα με τους ακραίους “νόμους” της αγοράς που γνωρίσαμε στις μετασοσιαλιστικές κοινωνίες …
Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επαναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Διδάσκει το μάθημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σεμιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Εταιρείας Αρωμανικού Πολιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.