Η κα. Μαρία Κανιάρη μαζί με τις ευχές της για επιτυχία επισημαίνει για το αυριανό διαγώνισμα των Λατινικών: «Στο μάθημα της Λατινικής γλώσσας μελετώ χωρίς διακρίσεις τη μετάφραση όλων των κειμένων. Επίσης, αναγνωρίζω μία δευτερεύουσα πρόταση από κάθε είδος. Προσέχω τα ρήματα με ιδιαίτερο σχηματισμό reseco(49), orior(48) κτλ. Ελέγχω τα φαινόμενα που διδάχθηκα στη Β’ Λυκείου: αλληλοπάθεια, αυτοπάθεια, εξωτερικό αναγκαστικό αίτιο, άρση λατινισμού». Στο μάθημα της Χημείας της Θετικής κατεύθυνσης ο Χημικός κ. Παναγιώτης Κουβουτσάκης εύχεται επιτυχία και επισημαίνει: «Η θεματοδοσία δεν θα έχει ιδιαίτερες δυσκολίες και παγίδες. Το ρυθμιστικό διάλυμα μεθανικού οξέος και μεθανικού νατρίου θα οξειδωθεί από όξινο διάλυμα υπερμαγγανικού καλίου, στη θεωρία να μην ξεχάσετε πώς μεταβάλλεται η Kw με τη θερμοκρασία και βεβαίως η συνήθης αραίωση διαλύματος ασθενούς οξέος και πώς συνακόλουθα μεταβάλλονται τα mol των ιόντων του οξωνίου».
Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επαναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Διδάσκει το μάθημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σεμιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Εταιρείας Αρωμανικού Πολιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.