«Χρεοκοπία» του εκπαιδευτικού μας συστήματος καταδεικνύουν τα στοιχεία , σύμφωνα με τα οποία οικογένειες που ζουν στα όρια της φτώχειας αναγκάζονται να πληρώσουν και να στείλουν τα παιδιά τους σε φροντιστήρια . Αν και το εισόδημά τους δεν ξεπερνά τα 500 ευρώ, οι οικογένειες αυτές κάνουν τα «αδύνατα δυνατά» και σε ποσοστό 65% παρέχουν στα παιδιά τους μαθήματα εκτός σχολείου . Το ποσοστό ατό φθάνει στο 91% για τα εισοδήματα που κυμαίνονται από 1.501 – 2.000 ευρώ και στο 94% για εισοδήματα πάνω από 2.000 ευρώ . Τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν από έρευνα , που διενεργήθηκε για λογαριασμό του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Φροντιστών Αττικής από την εταιρία PALMOS ANALYSIS και παρουσιάστηκαν στην ετήσια εκδήλωση του Συλλόγου . Όπως προκύπτει από την έρευνα …. (πηγή “Ημερησία”)
Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επαναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Διδάσκει το μάθημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σεμιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Εταιρείας Αρωμανικού Πολιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.