Προτάσεις Αντί Συνθημάτων

17

“Ο θεσμός των πανελλαδικών εξετάσεων για την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι ένας από τους ελάχιστους αντικειμενικούς και αδιάβλητους θεσμούς της ελληνικής κοινωνίας και ένα από τα βασικά αιτήματα της κοινωνίας είναι αφενός η διατήρηση της αντικειμενικότητας και του αδιάβλητου του θεσμού και αφετέρου η διευκόλυνση γονέων και μαθητών να κάνουν τις καλύτερες δυνατές επιλογές στο λύκειο και τη διαδικασία πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.” Ένα σημαντικό άρθρο- παρέμβαση του Γρηγόρη Κωνσταντόπουλου στη δημόσια διαβούλευση στο www.ekp.gr στη στήλη “Ενδιαφέρουν” με τίτλο “το Αδιάβλητο και οι Στρεβλώσεις …” το οποίο αναλύει με εύστοχες παρατηρήσεις πτυχές του νομοσχεδίου οι οποίες άπτονται του αδιάβλητου των εξετάσεων . Η δημόσια διαβούλευση συνεχίζεται μέχρι την ερχόμενη Τετάρτη και όπως έχουμε ξαναγράψει η συμμετοχή είναι μεγάλη και σε διαφορετικό μήκος κύματος από τις ξύλινες θέσεις των Συντεχνιών . Παρέμβαση δημόσια με κριτική υποστήριξη σε όλα τα επίπεδα πρέπει να αναλάβει και η συντεταγμένη μας έκφραση στην οποία η Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων του Ελληνικού Κοινοβουλίου οφείλει μια πρόσκληση αν επιθυμεί να ακούσει Προτάσεις αντί Συνθημάτων …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *