“Στη συνέχεια εκεί που γράφουμε και ορθά για την ιδιωτική εκπαίδευση και την φροντιστηριακή παραπαιδεία παραλείπουμε αδικαιολόγητα την πάγια θέση μας ότι αποτελούν παθογένεια του εκπαιδευτικού συστήματος η οποία θα καταστεί περιττή μέσα από την αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου …” Αυτά γράφει μεταξύ άλλων ο Σύντροφος της πάλαι ποτέ Ανανεωτικής Αριστεράς , Άλκης Ρήγος , στην “Αυγή” , ασκώντας κριτική στις λεκτικές διαφοροποιήσεις των Συνεδριακών Θέσεων οι οποίες δεν είναι αρκούντως “καθαρές” αναφορικά με την ελεύθερη πρόσβαση και την “παθογένεια” της ιδιωτικής παιδείας … Η παθογένεια της Αριστεράς είναι ο Κρατισμός και η κατάρρευση του Σοβιετικού μοντέλου δεν δίδαξε τίποτα ούτε στους ρομαντικούς Δογματικούς ούτε σε ψευδώνυμους Ανανεωτές … Η κοινωνία των πολιτών θα καταστήσει το κράτος περιττό στην παραγωγή των εκπαιδευτικών αγαθών και θα περιορίσει τον ρόλο της Πολιτείας στην τήρηση των ποιοτικών προδιαγραφών της Παιδείας και στην σταθμισμένη υπέρ των αδυνάτων χρηματοδότηση των εκπαιδευτικών υπηρεσιών . Ενάντια στα αραχνιασμένα αρχέτυπα του Αριστερού Κρατισμού οι θεωρητικοί των “Αναθεωρητών” ας αποδεχθούν τις διδαχές της ιστορίας για να μην ταλαιπωρούν εκείνους που οραματίζονται την κοινωνική πρόοδο με τις ανόητες λογικές των κρατικών μονοπωλίων …
Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επαναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Διδάσκει το μάθημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σεμιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Εταιρείας Αρωμανικού Πολιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.