“Η Ανδριάνα πέτυχε στο τμήμα Θεατρικών σπουδών στην Αθήνα. Είχε συγκεντρώσει πάνω από 16000 μόρια (έγραψε έκθεση 18,5 και λογοτεχνία 19,1!) αλλά στο μηχανογραφικό ήταν η πρώτη της επιλογή επειδή το θέατρο και η τέχνη είναι οι μεγάλες της αγάπες. Η Ανδριάνα βρέθηκε κοντά μας πολύ μικρή, από το Γυμνάσιο…” Αυτά έγραψε μεταξύ των άλλων ένας Φροντιστής στο “Βήμα” για τις γοητευτικές μαθήτριες του Φροντιστηρίου του και ένας άλλος άγνωστος Φροντιστής μάλλον ενοχλήθηκε από το δημοσίευμα . Ας μην αμφισβητήσουμε σύντροφοι κάθε συναίσθημα του “ανταγωνιστή” μας και ας μην είμαστε βέβαιοι ότι μόνο εμείς ακολουθούμε , ως αναμάρτητοι , τους κανόνες της ηθικής και της δεοντολογίας . Αν δημοσιευθούν χιλιάδες άρθρα και επιστολές των δασκάλων που δεν ντρέπονται για την νόμιμη αντιμισθία τους και αν αναγραφούν χιλιάδες φροντιστηριακά προσωνύμια με εκπαιδευτική και κοινωνική συμβολή , τότε ίσως αντιληφθούμε ότι ο “ανταγωνιστής” είναι ένας γοητευτικός φίλος ! Παρεμπιπτόντως ας αναδείξουμε το δικό μας κοινωνικό φροντιστήριο γιατί η προσφορά μας είναι πολλαπλάσια κάθε άλλης θεμιτής και ευκταίας πρωτοβουλίας κοινωνικών κινημάτων που καθημερινά καλώς και αξιεπαίνως προβάλλονται δια του τύπου …
Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επαναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Διδάσκει το μάθημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σεμιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Εταιρείας Αρωμανικού Πολιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.