Όχι δεν Είμαστε Κοινωνικά Αδιάφοροι

Για την αποκατάσταση της αλήθειας λοιπόν οφείλω να πω με την σειρά μου ότι οι φροντιστές  έχουμε από καιρού αποβάλει την χρηστική αντίληψη της παιδείας την οποία υιοθετούν οι πολιτικές παρατάξεις με τους ερασιτέχνες εκπροσώπους τους . Ως μία από τις  πλέον κοινωνικά ευαίσθητες συντεχνιακές ομάδες, ένεκα κυρίως του αγνού και ανεπιτήδευτου ακροατηρίου μας, έχουμε αντιληφθεί ότι η έλλειψη παιδείας είναι αυτή που είναι υπεύθυνη για την ένδεια σκεπτόμενων, κοινωνικά ευαίσθητων  και δημιουργικών πολιτών . Ένα τέτοιο σχολείο που θα δημιουργήσει την βάση ανάπτυξης μιας κοινωνίας αρχών και ιδανικών είναι το όνειρο κάθε υγιούς πολίτη και  εμείς το συνυπογράφουμε . Δεν μπερδεύουμε συνεπώς την παροχή αυτού του είδους της δωρεάν δημόσιας παιδείας με το τεχνικό κομμάτι της εκπαίδευσης που αφορά την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και  όπου  το φροντιστήριο νομοτελειακά έχει βρει τον ρόλο του. Δεν θα έπρεπε κανένας συνάδελφος να το μπερδεύει.

Είναι όμως σαφές ότι όποιος προσπαθεί να κάνει πολιτική στις πλάτες μας θα μας βρει αντιμέτωπους. Όποιος πουλά το παραμύθι στον λαό ότι  παιδεία σημαίνει περισσότερα πτυχία δεν είναι μαθητευόμενος μάγος αλλά είναι ένας ακόμα επικίνδυνος αριβίστας.

Όχι δεν είμαστε κοινωνικά αδιάφοροι. Όλοι οι συνάδελφοι εκτός από τους οικονομικούς φόρους και τις ασφαλιστικές εισφορές αποδίδουμε εμπράκτως μερτικό κοινωνικής ευαισθησίας πρώτον διότι είμαστε η πιο λαϊκή έκφραση παροχής  εκπαίδευσης και δεύτερον διότι τολμούμε δημόσια να την παρέχουμε ακόμα και δωρεάν αδιαφορώντας για το μέγεθος του ταμείου .

Ναι είμαστε παιδαγωγοί διότι μοιραία βρεθήκαμε να αγωνιζόμαστε να χωρέσουμε στην διδακτική μας ώρα εκτός από την απλή εκπαίδευση μια εμπνευσμένη και εμπνέουσα κατά περίσταση μορφή παιδείας.

Και μιας και γίναμε φροντιστές για να ζήσουμε με αξιοπρέπεια και να προσφέρουμε  ως εκπαιδευτικοί και παιδαγωγοί κατά πως νομίζουμε και μπορούμε καλύτερα , θυμώνω όταν κάποιοι σπεκουλαδόροι αριστεροί ή δεξιοί μου στερούν είτε το πρώτο δικαίωμα είτε το δεύτερο.

Απογοητεύομαι δε όταν βλέπω αυτούς που επαγγέλλονται νεωτερισμούς και καινοτομίες  να ξεκινούν με την ίδια λαϊκίστικη καραμέλα της παραπαιδείας και της σκιώδους εκπαίδευσης.

Κατανοώ την αγωνία του Συναδέλφου Μιχάλη και δεν μπορώ να παρερμηνεύσω την πρόθεση του.

Καλή δύναμη συνέχειας σε όλους τους συναδέλφους που επιμένουν να διδάσκουν.

 

Άρης Καραμανίδης

Φροντιστής

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *