Θείε Αλβέρτε Συχώρα μας

Φίλε Γιώργο, θα ήθελα να κάνω δυο παρατηρήσεις. Α) Στο 3ο θέμα με την ράβδο πουθενά δεν αναφέρει ότι αρχικά η ράβδος ειναι ακίνητη όταν ζητά την ω στην οριζόντια θέση. Άρα με ποιο δικαίωμα θέτουμε Κ=0 ;
Μάλιστα χωρίς να σταλεί καμμία διευκρίνηση στους μαθητές έστειλαν σε εξεταστές προφορικών πρόταση να δεχτούν λύση με αρχική ταχύτητα (ποια άραγε;) προσπαθώντας προφανώς να τα μπαλώσουν στο γόνατο.
Φυσικά η ράβδος κάνει ανακύκλωση με την F΄ αλλά δεν το είδαν οπότε μάλλον πάμε για άπειρες ταχύτητες (θείε Αλβέρτε συχώρα μας)
Β) Το θέμα Β3 με την ανάλυση της κίνησης σε ποιο κεφάλαιο της ύλης ανήκει; Έχουν δικαίωμα να “βάζουν” ότι τους κατέβει.
Καταλαβαίνω ότι δεν μπορεί να υπάρξει δημοκρατική διαδικασία επιλογής θεμάτων αλλά μήπως πρέπει να υπάρξουν κάποιες σοβαρές διαδικασίες επιλογής ειδημόνων ;
Μιχάλης Δημητρακόπουλος
Αγαπητέ φίλε Γιώργο, η χαμηλή ποιότητα των ενδοσχολικών αξιολογήσεων μας κάνει να φαντάζουμε στα μάτια των μαθητών μας ως εξωγήινοι κάθε φορά που διδάσκουμε μια άσκηση φυσικής που περιέχει λίγη γεωμετρία ή έστω και την επίλυση τριωνύμου. Τι θα γίνει με την γενιά που αγνοεί την Α.Δ.Ο και διδάχθηκε το πιο κακογραμμένο και επιστημονικά λανθασμένο κείμενο που έχει γραφτεί ποτέ για την θερμότητά ;
Γιάννης Τζαγκαράκης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *