Φροντιστηριακές ασκήσεις για την ύλη των πανελλαδικών εξετάσεων, δωρεάν στο διαδίκτυο, προσφέρει το υπουργείο Παιδείας και το διαφημίζει με το σλόγκαν «αλλάζουμε την παιδεία, αλλάζουμε την Ελλάδα»! Δηλαδή, ποια είναι η… αλλαγή της παιδείας για την οποία περηφανεύεται το υπουργείο; Οτι το Λύκειο είναι προθάλαμος των πανελλαδικών και αποκλειστικά προσανατολισμένο σε αυτές; Οτι για τις πανελλαδικές δεν σε προετοιμάζει το σχολείο, αλλά είναι απαραίτητο το φροντιστήριο; Αυτά ίσχυαν και συνεχίζουν να ισχύουν στο πολλαπλάσιο! Η δήθεν «καινοτομία» του υπουργείου είναι ότι έχει περάσει σε μια ιστοσελίδα στο διαδίκτυο μερικές επαναληπτικές ασκήσεις και διαγωνίσματα, από αυτά που μπορεί να βρει κανείς εκατοντάδες σε βιβλία στο εμπόριο. Με άλλα λόγια, τέτοιες… «καινοτομίες» που θυμίζουν καθρεφτάκια για ιθαγενείς, σε τίποτα δεν αλλάζουν τον υποβαθμισμένο μορφωτικό ρόλο του σχολείου, σε τίποτα δεν ανακουφίζουν τους μαθητές από το άγχος των εξετάσεων (αντίθετα το εντείνουν) και σε τίποτα δεν απαλλάσσουν τις οικογένειες από το βραχνά των φροντιστηρίων, αφού από τη μια τα νομιμοποιούν πλήρως, από την άλλη δεν μπορούν να αντικαταστήσουν το ζωντανό μάθημα, ακόμα και των φροντιστηρίων, με μερικές επιπλέον ασκήσεις στο διαδίκτυο.(πηγή “Ρ”)
Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επαναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Διδάσκει το μάθημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σεμιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Εταιρείας Αρωμανικού Πολιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.