Μέσα στον ευκταίο και θεάρεστο καταιγισμό της κοινωνικής αλληλεγγύης στη φροντιστηριακή παιδεία, πρέπει να υπογραμμίσουμε τη διαχρονική κοινωνική ευαισθησία των νομίμων Φροντιστών οι οποίοι αθόρυβα και συστηματικά παρέχουν την παιδεία στους πιο αδύνατους των ασθενέστερων οικονομικά λαϊκών στρωμάτων που προστρέχουν σ’ αυτό. Υπό το πρίσμα αυτό και για να μην αδικηθεί η κοινωνική μας συνεισφορά ως δασκάλων που διδάσκουν σε νόμιμες επιχειρήσεις αποδίδοντας ανθρώπινη ευαισθησία και οικονομικούς φόρους, το βήμα αυτό τονίζει αδιαλείπτως τη συντεταγμένη υποχρέωση να βγούμε μπροστά. Με «αριστερή» αλληλεγγύη ή «δεξιά» φιλανθρωπία αλλά πρωτίστως με την κοινωνική συμμόρφωση στη νομιμότητα των φόρων και των εισφορών. Γιατί αυτή η πολιτεία εκεί ακριβώς απέτυχε, στο να εισπράξει τους φόρους και τις εισφορές και να τους αποδώσει με δικαιοσύνη. Στους φωτισμένους του κοινωνικού εθελοντισμού στην παιδεία, τον οποίο με θέρμη επικροτούμε ας προσθέσουμε την αποδεδειγμένη και διαχρονική μας ευαισθησία υπέρ των αδυνάτων με καθολική και πανελλαδική προβολή. Το φροντιστήριο άλλωστε ήταν, είναι και θα παραμείνει μία υπέρ των αδυνάτων ελεύθερη παιδεία.
Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επαναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Διδάσκει το μάθημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σεμιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Εταιρείας Αρωμανικού Πολιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.