Ο Μιχάλης Αμοιραδάκης στο ιστολόγιο του ανάρτησε τον ορισμό της νεοελληνικής ταλαιπωρίας και τον κατά Ροΐδη ορισμό του κόμματος, ο άλλος ο εν Καλαμαίς Μιχάλης μας μνημονεύει το φιλανδικό φροντιστήριο, μια υπέροχη αναδημοσίευση από την Καθημερινή, ο Θανάσης Κοπάδης ένας ακόμη φροντιστής, μαθηματικός και blogger μας θυμίζει τους μεγάλους στοχαστές του Απειροστικού Λογισμού που τόσο χρειάζονται στις παράλογες μέρες μας. Τέλος, ο Κοζανίτης Μιχάλης μόλις μας διηγήθηκε έναν ακόμα νεοελληνικό παραλογισμό στη σημερινή δίκη γνωστού ιδιαιτερά σε πόλη της Δυτικής Μακεδονίας. Ο εισαγγελέας επικαλούμενος ένα διαδικαστικό λάθος στην κλήτευση του κατηγορουμένου αποτέλεσε την αιτία για την οριστική παραγραφή ενός αδικήματος που συντελέστηκε αλλά ουδέποτε τιμωρήθηκε. Ποιο ήταν το λάθος; Στην κλήτευση του κατηγορουμένου η επαγγελματική του ιδιότητα ανέγραφε δάσκαλος και όχι καθηγητής. Αυτή είναι η Ελλάδα και αυτά είναι τα δικαστήριά της που αδυνατούν να επιβάλλουν τα αυτονόητο οδηγώντας στην πράξη αυτόν τον τόπο στην επιτήρηση των ξένων. Γιατί αυτές οι λογικές, σύντροφοι, μας έφτασαν ως εδώ. Κατανοώ πρωτίστως την πικρία ενός πολίτη που αγωνίζεται τιμίως και βλέπει γύρω του την παραγραφή της ατιμίας και τον θρίαμβο των παρανομούντων.
Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επαναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Διδάσκει το μάθημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σεμιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Εταιρείας Αρωμανικού Πολιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.