Πρώτο στη λίστα των αναμενόμενων θεμάτων μπορεί να είναι τα δυνητικά παθογόνα βακτήρια σύμφωνα με τον έμπειρο Βασίλη Ζευγώλη, όμως η Νότα Λαζαράκη μάς προτρέπει να ασχοληθούμε με όλη την έκταση του μαθήματος καθώς κάθε σημείο της εξεταστέας ύλης είναι πιθανό. Δείτε τις χρήσιμες συμβουλές τους αναλυτικά:
Νότα Λαζαράκη
«Τα τελευταία χρόνια, στο διαγώνισμα της Βιολογίας δεν περιλαμβάνονται υπολογιστικά θέματα, γι’ αυτό θεμιτό είναι να μην εξαντλήσετε τον χρόνο σας στη μελέτη ασκήσεων με δύσκολους υπολογισμούς. Αντίθετα, πρέπει να αξιοποιήσετε τον διαθέσιμο για επανάληψη χρόνο σας στην εμπέδωση της θεωρίας του σχολικού βιβλίου και να επιμείνετε στην απομνημόνευση των λεπτομερειών των διαφόρων ενοτήτων.
Βέβαιο είναι ότι η θεματολογία του αυριανού διαγωνίσματος θα είναι απλή και οι μαθητές που έχουν ασχοληθεί με την ύλη θα γράψουν άριστα. Συνεπώς δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας ή άγχους για το αυριανό εξεταζόμενο μάθημα. Εύχομαι σε όλους τους μαθητές τη βέλτιστη επιτυχία στις εξετάσεις και την εκπλήρωση των στόχων τους.»
Ο Βασίλης Ζευγώλης υπογραμμίζει πάντως και συγκεκριμένα θέματα που πρέπει να προσεχθούν ιδιαιτέρως:
Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επαναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Διδάσκει το μάθημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σεμιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Εταιρείας Αρωμανικού Πολιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.