Το σεμινάριο της διδακτικής της Φυσικής στη Χαλκίδα ήταν μια εξαιρετική δράση των Φυσικών Φροντιστών, η οποία πρέπει να καθιερωθεί. Κάθε χρόνο μπορούμε να ανταλλάσουμε τις διδακτικές μας εμπειρίες και προσεγγίσεις και ταυτόχρονα να απολαμβάνουμε εισηγήσεις διακεκριμένων πανεπιστημιακών. Το έργο αυτό το επιτελεί ασφαλώς και η Ένωση των Φυσικών, όμως οι διδακτικές ιδιαιτερότητες της φροντιστηριακής εκπαίδευσης είναι δεδομένες και αξίζουν πάντα την προσεκτική και πρόσθετη διερεύνηση όλων μας. Η εκδήλωση συγκέντρωσε μεγάλο αριθμό συναδέλφων και απέδειξε ότι οι εμπνευσμένες δράσεις μερικών πρωτοπόρων και ανήσυχων συναδέλφων επιβραβεύονται. Μερικές εισηγήσεις με διδακτικές προτάσεις και προσομοιώσεις απέπνεαν τον μόχθο των συναδέλφων για το μεράκι της διδακτικής τέχνης. Το ιστολόγιο συγχαίρει όσους τόλμησαν και διαμηνύει σ’ όσους δεν τα κατάφεραν να έρθουν να μην χάσουν το επόμενο! Θα επανέλθουμε με φωτογραφικό υλικό.
Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επαναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Διδάσκει το μάθημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σεμιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Εταιρείας Αρωμανικού Πολιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.