One Response to Summer School

  1. Στέλλα Αλιγιζάκη says:

    Με την ευκαιρία αυτού του επίκαιρου και καίριου σχολίου σημειώνω ότι από την Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας κάναμε ό,τι μπορούσαμε έστω με λίγη καθυστέρηση, που οφειλόταν και στις θεσμοθετημένες αρχαιρεσίες μας για να επικοινωνήσουμε με το Υπουργείο και να μάθουμε ό,τι περισσότερο σχετικά με τη “διδαχθησόμενη” και εξεταστέα το 2011 ύλη.
    Το αποτέλεσμα , αν και όχι όσο θα θέλαμε διαφωτιστικό, είναι στη διάθεση οποιουδήποτε συναδέλφου.
    Για την αναποτελεσματικότητα πάντως του εγχειρήματος επισημαίνω ότι η αίσθησή μου είναι ότι δεν θα μπορούσαν οι Φροντιστές να γνωρίζουν την ύλη με απόλυτη ακρίβεια, αν αυτή την ύλη την αγνοεί η ίδια η πολιτεία, που θα την ορίσει και θα την εξετάσει. Δυστυχώς παρά τις βαρύγδουπες εξαγγελίες για την προτεραιότητα του μαθητή στην πολιτική του σημερινού Υπουργείου Παιδείας , δεν φαίνεται να άλλαξαν σημαντικά πράγματα , (που μάλιστα είναι και ανέξοδα), όπως ο έγκαιρος προγραμματισμός , ο προσεκτικός σχεδιασμός , που θα παρότρυνε και τους εκπαιδευτικούς του δημοσίου να βάλουν σε προτεραιότητα τη δουλειά τους στο σχολείο και να προετοιμαστούν αποτελεσματικά γι’ αυτήν.
    Άραγε ο ψηφιακός σχεδιασμός , που έχει εμφαντικά προβληθεί είναι ευκολότερη υπόθεση και έχει μεγαλύτερη προτεραιότητα ή απλώς για άλλη μια φορά οι προτεραιότητες προσδιορίζονται με κριτήρια επικοινωνιακά και όχι εκπαιδευτικά;
    Εμείς οι εκπαιδευτικοί Φροντιστές μπορούμε άλλη μια φορά να μείνουμε με τα ερωτήματά μας και να εργαστούμε δίνοντας πράγματι προτεραιότητα στις ανάγκες των μαθητών μας.
    Οφείλω πάντως να επισημάνω ότι αρκετοί συνάδελφοι εκπαιδευτικοί του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου αντιμετώπισαν με πολύ θετική διάθεση το αίτημά μας πριν λίγες ημέρες και αυτό επιβεβαιώνει την αποδοχή και την εκτίμηση προς τους Φροντιστές , που στα δικά μας “summer schools” δίνουμε άλλη μια φορά το δικό μας αγώνα για την ελληνική παιδεία και τη μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων μαθητών

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *



about

Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επα­ναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Δι­δάσκει το μά­θημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρο­γραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητή­ματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σε­μιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυ­σικών και της Εταιρείας Αρω­μανικού Πο­λιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρό­εδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ



βιβλίο

Η ανατροπή του ελληνικού μύθου

Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • facebook
  • twitter

mailing list

Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.

  • Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.