Καλύτερα Μαθητής παρά Δάσκαλος

Ένα καλό σεμινάριο οκτάωρης διάρκειας αναφορικά με την ανάλυση των tests προσωπικότητας και ενδιαφερόντων «γέμισε» με δημιουργικό τρόπο την πρώτη ελεύθερη Κυριακή μετά από πολλούς μήνες. Ένα οκτάωρο στα αναπαυτικά θρανία ενός πολυτελούς training center ήταν μια καλή αποτοξίνωση από το πολύωρο καθημερινό μάθημα και τις ευθύνες που αυτό συνεπάγεται την κρίσιμη περίοδο των εξετάσεων. Καλύτερα Μαθητής παρά Δάσκαλος!

Αναπόφευκτα η θεματολογία του σεμιναρίου μάς οδήγησε σε μια εκτεταμένη συζήτηση σχετικά με την εφηβική ψυχολογία και τους παράγοντες που διαμορφώνουν τη στάση των μαθητών μας. Μια καλή ευκαιρία να συνειδητοποιήσουμε ότι πριν πείσουμε τους μαθητές μας να διαβάσουν πρέπει να διερευνήσουμε μαζί τους εργασιακές αξίες και ενδιαφέροντα. Αναστοχασμός εν όψει των αποτελεσμάτων, των θερινών μαθημάτων και των μηχανογραφικών. Ο ρόλος του φροντιστηριακού δασκάλου ήταν, είναι και θα είναι ιδιαιτέρως απαιτητικός και ανάλογα σεμινάρια αποτελούν πολύτιμες εμπειρίες μάθησης για όσους τολμούν να διδάσκουν.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *