Categories
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Του Κεμάλ οι Πράξεις

Τα σημερινά θέματα στη Λογοτεχνία και τα Μαθηματικά της κατεύθυνσης επιβεβαίωσαν τη διαγραφόμενη λογική των περισσότερο απαιτητικών θεμάτων. Του … Κεμάλ οι πράξεις χρειάζονταν στα Μαθηματικά ζητήματα, τα οποία απαιτούσαν μεθοδική, υπομονετική επεξεργασία και μαχητική ψυχολογία. Επιβεβαιώνεται η πάγια αρχή ότι τα θέματα κρίνονται τελικά στις σχολικές τάξεις και τις επιδόσεις των διαγονιζομένων. Οι απαντήσεις των θεμάτων θα αναρτηθούν εντός ολίγου στη διεύθυνση www.pedio.ekp.gr .Δείτε τον σχολιασμό των θεμάτων από την κ. Χαρά Αγγελή για τη Λογοτεχνία και τον κ. Πάνο Παπαναγιώτου για τα Μαθηματικά της κατεύθυνσης.

Τα σημερινά θέματα στη Λογοτεχνία και τα Μαθηματικά της κατεύθυνσης επιβεβαίωσαν τη διαγραφόμενη λογική των περισσότερο απαιτητικών θεμάτων. Του … Κεμάλ οι πράξεις χρειάζονταν στα Μαθηματικά ζητήματα, τα οποία απαιτούσαν μεθοδική, υπομονετική επεξεργασία και μαχητική ψυχολογία. Επιβεβαιώνεται η πάγια αρχή ότι τα θέματα κρίνονται τελικά στις σχολικές τάξεις και τις επιδόσεις των διαγονιζομένων. Οι απαντήσεις των θεμάτων θα αναρτηθούν εντός ολίγου στη διεύθυνση www.pedio.ekp.gr .Δείτε τον σχολιασμό των θεμάτων από την κ. Χαρά Αγγελή για τη Λογοτεχνία και τον κ. Πάνο Παπαναγιώτου για τα Μαθηματικά της κατεύθυνσης.

Τα θέματα στο μάθημα της Λογοτεχνίας ήταν βατά και έδιναν τη δυνατότητα ακόμη και στους λιγότερο διαβασμένους μαθητές να απαντήσουν αξιοπρεπώς. Η διατύπωση των θεμάτων ήταν σαφής και σε γενικές γραμμές δεν άφηνε περιθώρια παρανόησης. Η επιλογή του συγκεκριμένου παράλληλου κειμένου ήταν η καλύτερη που θα μπορούσε να γίνει, αφού και ως προς την έκφραση δεν είναι δυσνόητο αλλά και ως προς το περιεχόμενο προσφέρει στοιχεία για τη σχετική σύγκριση με το έργο «Στου Κεμάλ το Σπίτι».

Επιβεβαιώθηκε το σταθερό επίπεδο δυσκολίας των Μαθηματικών Κατεύθυνσης με κύρια χαρακτηριστικά:

 

  • Την εισαγωγή – επαναφορά της «διατήρησης προσήμου», όπως προβλέψαμε!!! χθες στο 4ο θέμα.
  • Το «φόρτωμα» του 3ου θέματος με πολλά υπολογιστικά.
  • Την παρουσία του σχετικά δύσκολου ερωτήματος Β2 (για 2ο θέμα) για τον υπολογισμό της δύναμης με «σπάσιμο».

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *