Η διαδικασία «πάγωσε» διότι είχε δρομολογηθεί ως προς το μέρος των προσλήψεων από την προηγούμενη ηγεσία του ΥΠΕΠΘ χωρίς να έχουν εξασφαλισθεί οι αντίστοιχες πιστώσεις.
Η νέα Υπουργός κάλεσε χθες στο γραφείο της τους υπευθύνους του νεοσυσταθέντος Γραφείου Κολεγίων του υπουργείου και τους ανακοίνωσε την απόφασή της να παγώσουν όλες οι διαδικασίες για τη χορήγηση των αδειών λειτουργίας στα κολέγια ώσπου να επανεξεταστεί το θέμα.
Ο διάλογος όμως για το Λύκειο και το Εξεταστικό θα συνεχιστεί καθώς ο κ. Μπαμπινιώτης απολαμβάνει της εμπιστοσύνης της κ. Διαμαντοπούλου. Στο ίδιο μήκος η κα. Εύη Χριστοφιλοπούλου έδωσε σε συνέντευξη της στην Πηνελόπη Γαβρά τους στόχους της πολιτικής ηγεσίας.
«Ο στόχος είναι ότι στο τέλος της τετραετίας θα έχουμε την δυνατότητα κάθε παιδί που αποφοιτά από το λύκειο να έχει δυο ξένες γλώσσες και την μάθηση των ηλεκτρονικών δεξιοτήτων, αλλά και να έχουμε αλλάξει και το εκπαιδευτικό σύστημα. Θέλουμε παιδιά, τα οποία θα μπορέσουν να στελεχώσουν, ή να κάνουν τα ίδια επιχειρηματικές δραστηριότητες του μέλλοντος. Αυτές θα τους δώσουν προοπτική.»
Αυτό περί επιχειρηματικότητας μου άρεσε. Για να δούμε τι θα γίνει στην πράξη. Πάντως η Π.Δ.Σ. είναι στο DNA της κυβέρνησης και όταν εξευρεθούν οι κοινοτικοί πόροι θα ενεργοποιηθεί. Μακάρι να βγούμε ψεύτες και η Πρόσθετη Διδακτική Αποτυχία να αναθεωρηθεί και ως προς τη δομή και ως προς τη χρηματοδότηση.
Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επαναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Διδάσκει το μάθημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σεμιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Εταιρείας Αρωμανικού Πολιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.