One Response to Τι Δουλειά Έχουν τα Φροντιστήρια;

  1. Περιμένω από έναν “συνάδελφο” να έχει μια άλλη οπτική γωνία και όχι αυτή που του υπαγορεύει η τσέπη του. Και εγώ από την ιδιωτική εκπαίδευση ζω αλλά δεν κλείνω τα μάτια στις ανισότητες που δημιουργεί, την οικονομική αφαίμαξη των οικογενειών και την εξάρτηση στους μαθητές(π.χ ένας μαθητής συνεχίζει να νιώθει ανασφαλής και αργότερα στη ζωή του αφού έμαθε στα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα από το δημοτικό μέχρι το λύκειο ώστε αργότερα να τα αναζητά στο πανεπιστήμιο και σε άλλες διαδικασίες π.χ ΑΣΕΠ). Οποιοσδήποτε θέλει να λέγεται “εκπαιδευτικός” πρέπει όχι μόνο να οινειρεύεται αλλά και να αγωνίζεται για την δημόσια δωρεάν παιδεία.
    Σχετικά με το σχόλιο “Τα φροντιστήρια σύντροφε δίπλα σε κάθε Λύκειο μαθαίνουν τα παιδιά γράμματα, τα διαπαιδαγωγούν και τα ενθαρρύνουν να κερδίσουν τη ζωή. Αυτή είναι η δουλειά του φροντιστηρίου και των Φροντιστών”
    διαφωνώ απολύτα απλά μας βάζουν στη λογική του ανταγωνισμού και της εκμετάλλευσης. Με λίγα λόγια μας λέτε με έμμεσο τρόπο ότι όπου δεν υπάρχει φροντιστήριο οι μαθητές είναι καταδικασμένοι. Αντιμετωπίζετε την εκπαίδευση με οικονομικούς όρους “κρατικό μονοπώλιο παιδείας “ και εκεί εντοπίζω το πρόβλημα.
    Όσον αφορά τις αφίσσες σκεφτείτε κάτι ανάλογο π.χ να κάνετε δώρο ένα βιβλίο σε ένα μαθητή σας αλλά με την υποχρέωση να κυκλοφορεί για μια εβδομάδα με μια ταμπέλα δικιά σας πώς θα το κρίνατε;
    Τέλος τα “επιχειρήματα”:
    “Φροντίστε μάλιστα να επιστρέψετε άμεσα τις μηνιαίες συνδρομές φίλων και μελών του κόμματός σας που κερδίζουν το ψωμί τους στο ελληνικό φροντιστήριο. Γιατί δε φαντάζομαι το καθαρό σας κόμμα να θέλει να στιγματίζεται με μαύρα χρήματα παρακρατικών και παραεκπαιδευτικών δραστηριοτήτων.
    Τέλος αγαπητέ συντάκτη της ιδεολογικής καθαρότητας ρώτα και τους Κινέζους συντρόφους που επιχειρούν στο λιμάνι πως συλειτουργούν στην κομμουνιστική χώρα τους ιδιωτικά και κρατικά φροντιστήρια”
    δεν προσθέτουν τίποτα αφού δεν αφορούν το ίδιο το γεγονός και στερούνται λογικής. Θα συμφωνούσα αν αφορούσαν την πολιτική ή την οικονομική δραστηριότητα του ΚΚΕ.
    Με φιλική διάθεση
    ένας συνάδελφος.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *



about

Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επα­ναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Δι­δάσκει το μά­θημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρο­γραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητή­ματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σε­μιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυ­σικών και της Εταιρείας Αρω­μανικού Πο­λιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρό­εδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ



βιβλίο

Η ανατροπή του ελληνικού μύθου

Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • facebook
  • twitter

mailing list

Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.

  • Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.