Τι Δουλειά Έχουν τα Φροντιστήρια;

 O Ριζοσπάστης της Κυριακής αναρωτιέται τι δουλειά έχουν τα φροντιστήρια στα εγκαίνια του Λυκείου Βασιλικών.

«Η φωτογραφία τα λέει όλα: Στα εγκαίνια του Λυκείου Βασιλικών στη Θεσσαλονίκη την πρόσκληση την υπογράφουν δύο από τα φροντιστήρια της περιοχής. Με τις ευλογίες του δημάρχου και την επικύρωση του αρμοδίου υφυπουργού Παιδείας, είναι μια ευγενική χορηγία της ιδιωτικής παραπαιδείας προς τους πελάτες της στη δημόσια εκπαίδευση».

Εμείς σύντροφοι τι να πούμε τώρα;

Δεκτή η πολιτική σας φιλοσοφία για ένα κρατικό μονοπώλιο παιδείας αλλά το «παραπαιδεία» βγάλτε το από το λεξιλόγιό σας ή χρησιμοποιείστε το σωστά εκεί που οι συνδικαλιστές σας κάνουν «γαργάρα» τα μαύρα ιδιαίτερα των επίορκων του δημοσίου και τα βαφτίζουν «στοιχειώδη άμυνα» στους χαμηλούς μισθούς.

Δεκτή και η πολιτική σας αμνησία για τον ρόλο του φροντιστηρίου και την αριστερή του καταγωγή. Φροντίστε μάλιστα να επιστρέψετε άμεσα τις μηνιαίες συνδρομές φίλων και μελών του κόμματός σας που κερδίζουν το ψωμί τους στο ελληνικό φροντιστήριο. Γιατί δε φαντάζομαι το καθαρό σας κόμμα να θέλει να στιγματίζεται με μαύρα χρήματα παρακρατικών και παραεκπαιδευτικών δραστηριοτήτων.

 Τέλος αγαπητέ συντάκτη της ιδεολογικής καθαρότητας ρώτα και τους Κινέζους συντρόφους που επιχειρούν στο λιμάνι πως συλειτουργούν στην κομμουνιστική χώρα τους ιδιωτικά και κρατικά φροντιστήρια.

Τα φροντιστήρια σύντροφε δίπλα σε κάθε Λύκειο μαθαίνουν τα παιδιά γράμματα, τα διαπαιδαγωγούν και τα ενθαρρύνουν να κερδίσουν τη ζωή. Αυτή είναι η δουλειά του φροντιστηρίου και των Φροντιστών.  

One Reply to “Τι Δουλειά Έχουν τα Φροντιστήρια;”

  1. Περιμένω από έναν “συνάδελφο” να έχει μια άλλη οπτική γωνία και όχι αυτή που του υπαγορεύει η τσέπη του. Και εγώ από την ιδιωτική εκπαίδευση ζω αλλά δεν κλείνω τα μάτια στις ανισότητες που δημιουργεί, την οικονομική αφαίμαξη των οικογενειών και την εξάρτηση στους μαθητές(π.χ ένας μαθητής συνεχίζει να νιώθει ανασφαλής και αργότερα στη ζωή του αφού έμαθε στα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα από το δημοτικό μέχρι το λύκειο ώστε αργότερα να τα αναζητά στο πανεπιστήμιο και σε άλλες διαδικασίες π.χ ΑΣΕΠ). Οποιοσδήποτε θέλει να λέγεται “εκπαιδευτικός” πρέπει όχι μόνο να οινειρεύεται αλλά και να αγωνίζεται για την δημόσια δωρεάν παιδεία.
    Σχετικά με το σχόλιο “Τα φροντιστήρια σύντροφε δίπλα σε κάθε Λύκειο μαθαίνουν τα παιδιά γράμματα, τα διαπαιδαγωγούν και τα ενθαρρύνουν να κερδίσουν τη ζωή. Αυτή είναι η δουλειά του φροντιστηρίου και των Φροντιστών”
    διαφωνώ απολύτα απλά μας βάζουν στη λογική του ανταγωνισμού και της εκμετάλλευσης. Με λίγα λόγια μας λέτε με έμμεσο τρόπο ότι όπου δεν υπάρχει φροντιστήριο οι μαθητές είναι καταδικασμένοι. Αντιμετωπίζετε την εκπαίδευση με οικονομικούς όρους “κρατικό μονοπώλιο παιδείας “ και εκεί εντοπίζω το πρόβλημα.
    Όσον αφορά τις αφίσσες σκεφτείτε κάτι ανάλογο π.χ να κάνετε δώρο ένα βιβλίο σε ένα μαθητή σας αλλά με την υποχρέωση να κυκλοφορεί για μια εβδομάδα με μια ταμπέλα δικιά σας πώς θα το κρίνατε;
    Τέλος τα “επιχειρήματα”:
    “Φροντίστε μάλιστα να επιστρέψετε άμεσα τις μηνιαίες συνδρομές φίλων και μελών του κόμματός σας που κερδίζουν το ψωμί τους στο ελληνικό φροντιστήριο. Γιατί δε φαντάζομαι το καθαρό σας κόμμα να θέλει να στιγματίζεται με μαύρα χρήματα παρακρατικών και παραεκπαιδευτικών δραστηριοτήτων.
    Τέλος αγαπητέ συντάκτη της ιδεολογικής καθαρότητας ρώτα και τους Κινέζους συντρόφους που επιχειρούν στο λιμάνι πως συλειτουργούν στην κομμουνιστική χώρα τους ιδιωτικά και κρατικά φροντιστήρια”
    δεν προσθέτουν τίποτα αφού δεν αφορούν το ίδιο το γεγονός και στερούνται λογικής. Θα συμφωνούσα αν αφορούσαν την πολιτική ή την οικονομική δραστηριότητα του ΚΚΕ.
    Με φιλική διάθεση
    ένας συνάδελφος.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *