Η ανύπαρκτη δασκάλα Terra Computerata απάντησε με τον εξαιρετικό της λόγο στην «πρόχειρη» Άννα η οποία με τη βιασύνη της νεοφώτιστης προσέτρεξε στην καταγγελία. Μακάρι να είχε η ελληνική εκπαίδευση πολλές δασκάλες ανύπαρκτες όπως η Τερέζα. Μακάρι να είχε και η πολιτική φρένο και λογική. Δείτε τη φοβερή απάντηση της Τερέζας στα σημερινά Νέα και επισκεφτείτε το blog της http://blogs.sch.gr/tgiakoum/ αλλά και το παλιότερο www.netschoolbook.gr για να δείτε ένα από τα διαμάντια της δημόσιας εκπαίδευσης. Μπράβο Τερέζα!
Η κ. Τερέζα Γιακουμάτου, δασκάλα, γράφει για την ομιλία της κ. Άννας Διαμαντοπούλου σχετικά με την τάξη του μέλλοντος και τη δήλωσή της:
«”Προχειρότητα και επιχείρηση εξαπάτησης των πολιτών στήθηκε πριν από μία εβδομάδα σε ένα κτίριο που δεν έχει ρεύμα, μια τάξη χωρίς δασκάλους, μια τάξη χωρίς παιδιά”.
Συμβαίνει να είμαι η ανύπαρκτη δασκάλα.
Συμβαίνει να έχω λάβει μέρος σε άλλες δυο- τρεις τέτοιες επιδείξεις, όταν κυβέρνηση ήταν η σημερινή αξιωματική αντιπολίτευση. Στην πρώτη, θύμα της εξαπάτησης ήταν η επίτροπος της Ε.Ε. κ. Βίβιαν Ρέντινγκ, η οποία μάλιστα μετά το πέρας αυτής της σκηνοθεσίας είχε μιλήσει για “money well spent”. Τότε έτρεχε ακόμα το πρόγραμμα “Οδύσσεια”, μόλις όμως τελείωσαν τα ευρωπαϊκά κονδύλια, τα εργαστήρια εγκαταλείφθηκαν, μετατράπηκαν σε πληροφορικής και οι επιμορφωτές κλειδωθήκαμε απ΄ έξω. Κοινώς φάγαμε πόρτα. Για να μπούμε στο εργαστήριο έπρεπε να συμπληρώσουμε πέντε- έξι έντυπα και να κάνουμε ρεβεράντζες στον συνάδελφο. Σε εκείνη τη σκηνοθεσία είχαμε αναστατώσει δύο σχολεία. Το 2ο Λύκειο Υμηττού και την Ιωνίδειο για εναλλακτική λύση. Τα δύο σχολεία βάφτηκαν εν μια νυκτί, η διδασκαλία σχεδιάστηκε και γίνονταν πρόβες για μία εβδομάδα με τους μαθητές. Τουλάχιστον αυτή τη φορά στη Ριζάρειο δεν ταλαιπωρήθηκαν μαθητές.
Βottom line: όσο οι νέες τεχνολογίες πουλάνε σαν σύνθημα, οι πολιτικοί θα το εκμεταλλεύονται. Το θέμα είναι ότι δεν είναι πια και τόσο νέες. Όσο σκεφτόμαστε με τη λογική της αρπαχτής και στήνουμε προγράμματα επιμόρφωσης 48, 96 ωρών αντί να φτιάξουμε μόνιμες δομές επιμόρφωσης, αυτοκαταδικαζόμαστε σε καθυστέρηση και υπονομεύουμε το μέλλον των δύο τουλάχιστον- επόμενων γενεών. Τη λύση την έχουμε υποδείξει σε τουλάχιστον 100 πρωτοκολλημένα έγγραφα προς την ηγεσία του ΥΠΕΠΘ. Τώρα και σε blog που μας αφορά. Αν θέλουμε να γίνει κάτι, θα πρέπει να δημιουργηθούν κέντρα παιδαγωγικής υποστήριξης (για οργάνωση ενδοσχολικών επιμορφώσεων, συμβουλευτική, δειγματικές διδασκαλίες, δανεισμό πολυμέσων, συντήρηση εκπαιδευτικής πύλης με αξιολογημένο εκπαιδευτικό λογισμικό και εφαρμογές, τηλεκπαίδευση κ.λπ.) σε κάθε διεύθυνση για διδασκαλία με ΤΠΕ ή/και media. Θα πρέπει να σταματήσει η κοροϊδία των πιστοποιήσεων ανά δύο χρόνια. Μόλις βγαίνει καινούργια προκήρυξη οι επιμορφωτές αποκτούν τον τίτλο τού τέως και καλούνται σε εξετάσεις. Έτσι αντί να διευρύνουμε το σώμα των επιμορφωτών, χάνουμε τους απαυδισμένους. Με την επιμόρφωση Β΄ επιπέδου φτιάχτηκαν 400 επιμορφωτές. Οι μισοί δεν αξιοποιήθηκαν ποτέ. Αν γινόταν μία πρόβλεψη για μείωση του ωραρίου τους θα συντηρούσαμε το Σώμα και ίσως κάποιοι κάπου να ανακάλυπταν έναν τρόπο εμπλουτισμού της διδασκαλίας τους. Κόστος σχεδόν μηδενικό».
Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επαναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Διδάσκει το μάθημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σεμιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Εταιρείας Αρωμανικού Πολιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.