2 Responses to Ken Robinson: Το σχολείο σκοτώνει τη δημιουργικότητα.

  1. ΑΓΑΠΗΤΕ ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΛΗΜΕΡΑ

    ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ.
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ Ken Robinson.AYTA ΠΟΥ ΠΡΕΣΒΕΥΕΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΦΑΝΤΑΣΙΑ,ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ.
    Η ΔΙΑΠΕΔΑΓΩΓΙΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΝΟΘΑΣΚΙΑ ΤΟΥ.ΟΙ ΔΕ ΚΛΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ
    ΝΑΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟΜΥΑΛΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΙ-ΝΑΧΟΥΝ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟ-ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΤΑ ΦΤΕΠΟΥΓΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ.
    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΔΕΝ ΑΠΟΧΤΙΕΤΑΙ,Η ΤΟΧΕΙΣ Η ΔΕΝ ΤΟΧΕΙΣ,Η ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΦΩΤΙΣΜΕΝΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΙΩΝ.
    ΑΥΤΑ.
    ΚΩΣΤΑΣ ΠΟΥΣΠΟΥΡΙΚΑΣ
    ΑΠΟ ΤΟ 1975 ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    ΜΑΡΟΥΣΙ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2008

    .

  2. Προϊκος says:

    Γιώργο
    Η ώρα είναι 2 και 10 ξημερώματα και μόλις τελείωσε η εκπομπή “Μαύρο-Ασπρο” της ΕΤ3 με θέμα τα φροντιστήρια. Καλεσμένοι καθηγητές και δάσκαλοι του δημοσίου και των φροντιστηρίων. Πέρασε από το μυαλό μου να σε τηλεφωνήσω, αλλά δεν μου το επέτρεψε η ώρα. Αν μπορείς να την ζητήσεις θα ακούσεις ενδιαφέροντα πράγματα.
    Γεια και χαρά

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *



about

Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επα­ναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Δι­δάσκει το μά­θημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρο­γραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητή­ματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σε­μιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυ­σικών και της Εταιρείας Αρω­μανικού Πο­λιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρό­εδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ



βιβλίο

Η ανατροπή του ελληνικού μύθου

Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • facebook
  • twitter

mailing list

Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.

  • Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.